Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Sunhill Roasters
CVR-nr.: 41986662
Solhøjvej 1, 8210 Aarhus V
Larsbarly@gmail.com
4243 3783

Betaling

Sunhill Roasters tager imod dankort/visa og mastercard på webshop.

Ved handel i Risteriet er der ligeledes også mulighed for kontant betaling i lige penge.

Sunhill Roasters tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Fragt

Vi sender til hele danmark med PostNord til pakkeshops, Levering er 1-3 dage, dog med forbehold for at vi rister kaffe ved bestillig og bestræber os på at riste en gang i uge (onsdag), hvis man har brug for kaffen før så kontakt os endelig så ser vi hvad vi kan gøre. 

Priser: 

<1kg; 40 kr 
<2kg; 45 kr 
<5kg; 50 kr 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den. Hvis eventuel plombering er brudt og varen er taget i brug inden returnering, påligger det Sunhill Roasters at vurdere værdiforringelsen og vi tilbagebetaler dig efterfølgende det resterende beløb. Du skal selv betale returfragten for varen der returneres.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til larsbarly@gmail.com eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
  

Varen sendes til:

Sunhill Roasters 
Solhøjvej 1
8210 Aarhus V

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:
Sunhill Roasters 
Solhøjvej 1
8210 Aarhus V
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Sunhill Roasters og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på Sunhillroasters.dk er Sunhill Roasters. 


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: Larsbarly@gmail.com

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Lars Barly på mail Larsbarly@gmailcom. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d.22.11.2021

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortrydelsesformular